Red Box – koncert unplugged w Radiu Łódź, sesja autografów w Media Markt

red_box_media_koncert_podpisywanieRed Box, brytyjska legenda muzyki odpowiedzialna za przeboje
„For America”, „Chenko” czy „Hurricane” wystąpi 23 marca (niedziela)
o godz. 19:00 w łódzkim Klubie Wytwórnia. Dzień wcześniej, w sobotę zespół pojawi się w Radiu Łódź oraz w Media Markt w Galerii Łódzkiej. W sprzedaży pozostała ostatnia pula biletów.

Grafik zespołu podczas wizyty w Łodzi przedstawia się następująco:
22 marca (sobota) o godz. 17:00 Red Box wystąpi na żywo w Radiu Łódź. Będzie to akustyczny koncert, a wysłuchać go będą mogli wszyscy słuchacze stacji.

Również w sobotę o godz. 19:00 każdy, kto zechce zdobyć autograf
na płytach Red Box powinien pojawić się w Media Markt w Galerii Łódzkiej (Aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 15/23).

W niedzielę o godz. 12:00 Red Box w pełnym składzie odwiedzi patrona koncertu – Radio Zet Gold.
Tu również czekają na słuchaczy niespodzianki. Od godz. 18:00 organizatorzy zapraszają do Klubu Wytwórnia (ul. Łąkowa 29). Koncert rozpocznie się o godz. 19:00.

Dla łódzkich fanów zespół nagrał zabawne, muzyczne zaproszenie.

– Koncertowaliśmy w Polsce kilka razy. Początkowo byłem zaskoczony jak duży i piękny jest Wasz kraj. Nigdzie wcześniej nie widziałem tak wiele zielonych, bujnych lasów… W porównaniu do Anglii macie tyle wspaniałej przestrzeni! Ludzie, jakich spotykamy w Polsce są zawsze bardzo gościnni, po prostu kochamy Wasze poczucie humoru i ogromną żądzę życia. Kto jak kto, ale Polacy na pewno wiedzą co to znaczy „dobrze się bawić”! – mówi Simon Toulson-Clark, lider Red Box.

Grupa ma na koncie trzy albumy: „The Circle & The Square”, „Motive” i nagrany po reaktywacji w nowym składzie „Plenty”. W nowej odsłonie zespołu, mniej obecne są znane ze wcześniejszych utworów stare automaty perkusyjne i syntezatory, a bardziej słyszalne są naturalne, akustyczne brzmienia i repertuar
o raczej balladowym charakterze. Nadal jednak muzyka zespołu Red Box pełna jest poruszających emocji
i wyjątkowej melodyjności. Single „The Sign” i „Hurricane” dotarły na sam szczyt listy przebojów Programu 3.

red_box_monolit_press6Organizatorem wydarzenia jest Agencja Artystyczna Monolit. Partnerami: Klub Wytwórnia, Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit oraz Hotel Tobaco, patronat medialny nad koncertem objęła stacja Zet Gold.

Bilety (wyłącznie miejsca stojące nienumerowane) można nabyć w sieci Ticketpro.pl (empiki, media markt, saturn i in.), bilety24.pl, w kasie Klubu Wytwórnia, na stronie www.wytwornia.pl oraz bezpośrednio u organizatora (grupy od 20 osób otrzymają 10 % zniżki): www.monolitart.com.pl, tel.
+ 48 518 522 581, mail;
biuro@monoliart.com.pl. Akredytacje, współpraca z mediami: + 48 519 746 486, mail; press@monolitart.com.pl.

Ceny biletów:

od dn. 16 marca do dn. 22 marca 2014 r. – 80,00 zł;
i w dniu koncertu – 23 marca 2014 r. – 85,00 zł.

red_box_monolit_press8– Zawsze jesteśmy zadowoleni z wizyty w Polsce. Nasi fani są dla nas bardzo, bardzo  uprzejmi i serdeczni.
W przeciwieństwie do niektórych europejskich krajów, gdzie zdarzają się głośne rozmowy podczas naszych występów; szczególnie przeszkadzające, gdy gramy najcichsze utwory. Polscy słuchacze pozostają zaangażowani podczas całego koncertu. I są bardzo lojalni. Uważnie wsłuchujecie się w nowe utwory jak
i w te starsze, ulubione kawałki – dodaje Simon.

Muzycy Red Box zapowiadają, że podczas koncertu
w Łodzi będzie można premierowo usłyszeć kilka kompozycji z najnowszego albumu zespołu (premiera
w pierwszej połowie roku 2014).

– Naszym zdaniem absorbujecie muzykę jak gąbka i jesteśmy pewni, że Red Box to nie jedyny zespół
z Wielkiej Brytanii, który to dostrzegł. Wszyscy w zespole nie możemy się doczekać, by ponownie dla Was zagrać! – kończy muzyk.

 

Zdjęcia: Red Box Press